Fokus: Må bra!

Vände gårdagen, sökte massa jobb (en intervju på fredag!), åkte till Oliver och hade en jätterolig ridtur. Avklarade en del måsten på jobbet gjorde jag också även om det var hemifrån. Mös med R på kvällen. Idag har jag varit på jobbet hela dagen, fixade en klurig grej, fick beröm av chefen. O ändå sitter jag hemma nu igen och bara vill fly. Som vanligt. Allt som är nu ger mig panik, att det ger mig panik gör mig uppgiven och ledsen för jag vill ju. Det känns som att jag inte kommit nånstans de senaste tio åren, lika osäker och rädd fortfarande.
 
Ska försöka vara själv ett tag nu, inte försöka anpassa mig eller stressa. Ta en promenad före jobbet på morgonen, jobba arslet av mig på kontoret, ta det lugnt och mysa med Oliver i stallet. Göra mina jäkla ryggstabiliserande övningar på kvällen. Inte ge mig själv anledning att ha dåligt samvete, känna stress eller att jag inte gjort allt jag kan.
 
Jag vet exakt vad som utlöst det här men jag vet inte hur jag ska hantera det.
 
Nu ska jag åka till Oliver, fodra i stallet och ta mig tid för allt. Mysa med hästarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0