Ett angenämt problem ;)

Fest hos Hanna igår, planerat var att ha mina skinnbyxor med spetstopp och högklackat till. Assnyggt i huvet, såg förjävligt ut i verkligheten. Byxorna som satt så sjukt jävla bra, fick grymt snygg rumpa i den. För sisådär 8 kilo sen ;) Även om jag är sjukt medveten om min vikt så har det liksom inte sjunkit in att jag blivit mindre. O det var inte bara skinnbrallorna som var säckiga i röven, typ alla mina byxor satt förjäkligt. De jeans jag traskar runt i på jobbet är också stora men där bryr jag mig ju inte. Till slut blev det ett par baggy jeans som ska vara pösiga i rumpan ;)

Idag väger jag 65,5 kilo vilket betyder att jag gått ner 80,5 kilo sen min gastric bypass för 7 år sen. Jag är så jävla grym! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0