Ätarhelg

I fredags hade jag lyckats med 5 veckors paleo, tjuvstartade med ätarhelg på kvällen och har lyckats gå upp 2,6 kg. Nu är det tillbaka till stenåldern och det känns förjäkla bra. Har inte mått bra av allt socker och bröd den hör helgen men det var nyttigt att prova ;) Insåg att många av mina sug inte ens är sug, det är vanor. Pizza är inte så där jättegott, inte hamburgare heller. Godis smakade faktiskt rätt bra dock ;)

Insåg också att mitt liv handlar väldigt mycket om mat/ätande och jag vet inte riktigt vad jag ska göra annars. Vad gör vanliga människor liksom? Ej överviktiga som inte tänker vikt och mat hela tiden.

Nu blir det en kopp kaffe på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0