Ångestmorgon

Igår var bara svängar från uppåt till neråt, och tillbaka igen hela dagen. Idag är det bara ångest.
 
Jag mår precis som jag inte vill må, beter mig och tänker precis som jag inte vill. Är riktigt jävla deppig för första gången på länge. Vill inte gå till jobbet, vill inte åka till Oliver. Mår illa och vill inte äta. Vikten är ytterligare lite lägre, lägre än jag nånsin varit sen jag var liten. Bryr mig inte, är inte glad ens.
 
Antingen deppar jag ner mig, verkligen låter det vara som det är och gå igenom det. Eller försöker peppa upp mig själv och boosta upp mig så jag orkar genom dagen.
 
Just nu vill jag bara sitta här på min schäslong o deppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0