Klootzak!

Jag försöker förstå, jag VILL förstå. O jag förstår... Tror jag iaf. Fan ska det vara så jäkla svårt för?!?
 
Förra veckan o den här, helvete vad allt snurrat i huvet. Kärlek, förhållanden... Olika typer av killar, vem passar jag ihop med egentligen? Eller ska jag vara singel? Varför egentligen ens dejta när jag vet att jag är som lyckligast när jag är själv och det bara är jag, fast är jag lyckligast då eller har jag bara inte hittat rätt?
 
Take fucking seventeen steps back and think things over, and again, and again, and fucking again...
 
Off topic: Inte bloggat sen den 26 september tydligen. Lite update... Började som sekreterare på ett holländskt företag i hamnen den 8 oktober, blev singel den 28 oktober och flyttade till egen lägenhet den 1 december. Har mått väldigt bra och haft fullt upp hela hösten, därav obefintlig bloggning. But here we go again. Kukliv!

Kommentarer
Postat av: December

Gud vad jag känner igen mig i det du skriver. Funderat på det väldigt mycket, tror det klickar direkt den dagen vi hittar rätt och att dom vi ej klickat direkt kanske är killar som vi gillar mycket men inte är mer än så! ta en dag i taget de löser sig allt!:)

2013-05-31 @ 07:49:26
URL: http://inkcandy.angelduzt.se/#home
Postat av: December

Gud vad jag känner igen mig i det du skriver. Funderat på det väldigt mycket, tror det klickar direkt den dagen vi hittar rätt och att dom vi ej klickat direkt kanske är killar som vi gillar mycket men inte är mer än så! ta en dag i taget de löser sig allt!:)

2013-05-31 @ 08:15:58
URL: http://inkcandy.angelduzt.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0