Jobbigt

Nu är det svårt! Jag är så jävla sugen på att äta nåt! Så förbannat jävla nära nu. Måste sysselsätta mig med nåt för att inte falla för frestelsen. Fan, fan, fan! O då har jag ändå bara klarat 4 dagar om jag fixar den här, 3 kvar. Hur fan hade jag tänkt fixa det?!?

Hade jag bara haft fullt upp på jobbet hade det varit lättare. O just ja, i morgon ska jag ställa mig på kontoret o fixa schyssta mackor till mötet. Fan va lätt det kommer att bli då.

Om jag lyckas hålla den här jävla tidsplaneringen så är ju första dagen med en riktig middag på lördag om mer än en vecka. Inser nu att jag nog lär göra en matlista med exakt vad jag ska äta. Risken blir nog att det blir för mycket av fel mat sen när jag kommer igång igen. I början ska det ju fortfarande vara väldigt kalorisnålt. Det mer kaloririka ska läggas in på frukosten och sen lunchen. Middagen ska hela tiden vara den lättaste med protein och grönsaker.

Frukost på söndag... I'm thinking kassler, broccoli och keso. Eller räkor, isbergssallad och kesella. Lite rödlök på det. Hmm, jag är aphungrig!

Nä, för att palla det här blir det en sväng med bilen nu. Lyssna musik och sen slänga mig i sängen o sova när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0