Uppdatering Oliver

Han är verkligen sämre på riktigt, red i måndags och tyckte det gick okej. Red i tisdags och tyckte det funkade men han var väldigt ovillig till att jobbas och började slå med huvudet. Ledde honom till hagen vid morgonfodringen igår morse och då syntes det ganska tydligt att han försämrats =/  Tömkörde igår, gick bra när han väl kom igång men var ändå mycket mer svårjobbad än vanligt. Vill väl inte lägga vikt på bakbenen helt enkelt.
 
MEN! Han är pigg och glad. Det är det jag går på, såna här svackor har vi haft förut och när han har ont blir han deppig. Så klart. Så länge han blir glad att se mig, och gärna röjer på i skogen och det märks att han tycker det är kul så blir det inget veterinärbesök. Den dag jag märker att han inte vill kommer jag nog bryta ihop helt, jag bara hoppas nu att det här går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0