Uppdatering

Det finns just nu inte så mycket till nånting, flytten är väl i princip klar men det är så mycket som ska göras i lägenheten. Har lite grejer kvar i förrådet som ska hämtas ikväll sen är jag helt färdigflyttad och kan lämna in nycklarna i morgon.

Annars försöker jag slappna av. Det är väldigt mycket med allt nu men jag försöker att inte stressa upp mig. Det fina vädret hjälper till, blir lugnare i kroppen när det är soligt. Försöker också att äta rätt så jag slipper energidippar och dumpingångest. En del dumping ger verkligen riktig ångest som ibland sitter kvar, inge kul.

Oliver har fortfarande ont i ryggen och jag vet inte vad som är fel. En massör kommer på lördag och känner igenom honom, jag hoppas på att hon ska hitta nåt fel. Annars är det klinikbesök som gäller igen. Å ena sidan tror jag att det bara är muskulärt, men varför blir han inte bra då? Har hållt på med skonsam träning som aktiverar ryggen på lagom nivå för att han inte ska bli stel, men det blir bara sämre. Vi ska börja lite med tömkörning, får se om det kan mjuka upp honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0