Tro

Vad mycket enklare allt skulle bli om jag trodde på nånting. En skyddsängel t.ex. En sån skulle jag vilja ha! Eller om jag bara trodde på nån gud eller kharma eller vad som helst. Nåt annat att lägga över ansvaret för mitt liv på. Eller tro att allt händer av en anlednig, att ens liv är förutbestämt och att det inte går att ändra. Så att man bara kunde luta sig tillbaka och låta nån annan styra.

Idag saknar jag Nicco nåt så otroligt mycket. Det är fortfarande sån jäkla sorg att han inte finns kvar, över ett år sen nu och det gör så jäkla ont att tänka på. Den känslan gör att jag kommer kämpa mer för Oliver. Att få honom frisk och fräsch, att kunna behålla honom överhuvudtaget. Det är värt alla extra pass på jobbet, lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0