Jobbigt nu

Hade gett upp helt när det gäller Oliver, han har så pass ont och han visar tydligt att det inte är okej. Ska in på klinik med honom nästa torsdag, bokade tiden i måndags och låg sen bara och grät hela dagen. Hade helt bestämt att åka hem utan häst, att avliva honom där direkt. Var förbi stallet i tisdags kväll, fick (tyvärr) en ny energikick av att vara med honom. Gick in i hagen och såg honom spetsa öronen och bli glad över att det var jag, jäkla häst. Tänker att det kanske går att behandla, kan spruta lederna igen på honom, låta honom vila resten av sommaren. Men jag orkar INTE mer, orkar inte gå och hoppas på att han ska bli bra igen. Vill inte få en massa hopp och förväntningar, det var lättare att ha bestämt sig för avlivning än ha beslutsångest för hur jag ska göra. Som sagt, jag orkar inte försöka mer. Men det är ju Oliver, min lilla häst. Min fantastiska, underbara och helt perfekta ponny. Hur skulle jag kunna avliva honom!?! Fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0