Tack Oliver och Tack Johan!

Åkte till stallet, gömde mig i sadelkammaren och grät lite, sen ut och red med Oliver. Now it's all good :)

Hade faktiskt en riktigt skön ridtur! Det var hyfsat varmt ute även om solen hade försvunnit, mycket leriga stigar men hittade en där vi kunde trava och galoppera lite. Sen gick vi upp på en grusväg och tog några långa härliga galopper. Kollade träningsappen och vi kom upp i 20 km/h, där nånstans ligger väl vårt rekord. Ska försöka slå det nån gång ;)  Blev skrämda av några killar på skateboards också, Oliver skötte sig ändå helt okej. Hoppade till när de kom flängande ner för en backe men drog ändå inte iväg i sken eller nåt. Duktig pojke. En av killarna bad till och med om ursäkt när de flög förbi oss, haha det hade jag inte väntat mig :)  Kunde slappna av i stallet idag, ingen stress nånstans. Riktigt skönt och precis vad jag behövde!

När jag åkte hem ringde jag Johan som bara är så otroligt underbar <3  Tack älskling, jag behövde det samtalet! 

Att beskriva vad jag känner för honom går bara inte, världens bästa känsla. Han får mig att slappna av på ett sätt som jag inte kunnat göra tidigare, det är inte han och jag, det är vi. Jag litar på att han alltid finns där och att jag kan ringa honom när som helst. Får fjärilar i magen när vi ses och jag vill inte vara ifrån honom. Helt fantastisk känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0