Sötsug deluxe!

Ge mig en godis, en läsk eller vad som helst med socker!

Jag är i världens onyttigaste land och jag tänker gå ner i vikt medans jag är här. Hittills går det bra men jag skulle kunna döda för lite godis.

Även om jag äter bra och regelbundet hemma har jag svårt att sluta äta allt onyttigt emellan... Bulle till latten, smågodis på kvällen, chips till filmen... Skyller faktiskt allt på Johan! Det är han som alltid har sötsug på kvällen och drar med mig, och hade jag inte börjat äta sånt regelbundet hade jag kunnat stå emot lattebullarna också.

Men att hitta nyttig mat har gått över förväntan! Havregryn till morgongröten har jag inte hittat och inte nåt riktigt grovt bröd heller. Wasa knäcke är dessutom svindyrt! Så en schysst frukost lär jag ordna. Finns schysst med frukt här och kan jag hitta kesella eller keso funkar ju det. Dessutom har vi en mixer så kan ju försöka med mina proteinsmoothies :)

Att skriva det här inlägget har dessutom tagit bort det värsta sötsuget, schysst... Men jag ska ladda upp med lite burkar Diet Coke till nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0