RIP

Fick precis reda på att en kollega till mig dött. Fy fan. Vet inte vad jag ska skriva heller, det är bara så otroligt sorgligt alltihop. Åkte förbi hennes lägenhet idag när jag släppt av en kund och tänkte att jag borde höra av mig och ta en fika nån dag. Samtidigt har vi väl aldrig varit jättenära varann och hon har varit sjukskriven rätt länge nu, så jag har varit lite rädd att tränga mig på. Men va fan, så jävla svårt hade det väl inte varit att skicka ett sms och visa att man bryr sig. Att jag faktiskt saknat henne på jobbet.
Jag vet inte heller om det var en olyckshändelse eller självmord, var det det senare har jag dock full förståelse. Hon hade det verkligen inte lätt.
Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0