Nu skiter jag i det här!

Nä, nu drar jag till stallet och tar en ridtur i solen. Hade planerat att rida i nya sadeln idag och verkligen känna efter hur den ligger men jag tror jag skiter i det. Kommer bara att sitta och nojja över om den glider fram och trycker. Slänger på barbackagjorden istället. Tror det är plusgrader ute så rider till grusvägen bredvid järnvägen och kör några rejäla galopper. Marken borde vara tillräckligt mjuk där nu om det är varmt. Fan vad skönt, ska dra på ordentligt i galopp och bara känna farten och kraften under mig. Jobba honom och mig ordentligt och tänka på vilken underbar häst jag har, tränga bort allt annat skit ur huvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0