Ja, vad säger man...

Haft möte med chefen och fått min lön sänkt med ca 20%. Toppen. Men jag är inte arg på honom, han gör verkligen sitt allra bästa och det här är inte vad han vill. Det var jobbigt att se honom stå och prata idag.

Sen har jag bråkat lite, eller snarare kanske har en diskussion med en kompis som känns rätt olustig. Borde nog bara strunta helt i andra, sköta mitt eget och inte bry mig. Men då lär nog den tredje parten i det här sluta prata om allt med mig också. Idiot!

Och så naturligtvis, on top of this, så har jag och Johan bråkat också. Skulle sovit hos honom och sitter nu hos mig. Kul. Kanske lika bra ändå, jag behöver få vara själv. Den här dagen har inte varit bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0