Florida

Nu är det faktiskt bara 9 dagar kvar tills vi åker till Florida. Det börjar kännas i magen :)  Är inte så nervös över flygningen eller så, men rätt nojjig över att jag kommer vara trött och grinig om jag inte äter ordentligt. Fuskar jag lite en dag bara så orkar jag inte och första dagen med flygresor kommer vara på frestande. Får ju inte ta med mig mat utifrån och det som finns i caféer på flygplatser brukar det inte vara så mycket näring i. Kommer byta flyg i London och New York, sista turen antar jag att det kommer vara mat på planet. Det kanske låter töntigt men jag är skitnervös över det här :/  Vet ju själv hur jag blir när jag inte får i mig tillräckligt, trött och bitchig och ibland låser det sig bara i huvet. Kan inte ta några beslut och inte tänka alls, bara stänger av allt. Bara vi kommer till Florida och huset vi ska bo i så är det nog lugnt, där kan jag handla och göra lite matlådor att alltid ha i kylskåpet.

Fred säger att jag bara gnäller så jag lär väl sluta med det då ;)  För egentligen ska det ju bli helt jävla underbart också att åka iväg :)  Ser mest fram emot att få ligga på stranden och läsa en bok i solen. Bara ta det lugnt och koppla av :)  Kommer säkert inte hänga med på allt de andra ska göra, ska bli så skönt att slippa stressa runt för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0