Äntligen!

Min vikt har börjat gå ner :)  Jag brukar alltid rasa några kilon ganska snabbt när jag börjar äta rätt men den här gången har det gått riktigt segt. Sen måndag förra veckan har jag nu iaf gått ner 2,5 kg. Så, det tar sig :)  Men ska jag hålla mitt mål att gå ner 6,5 innan jag åker till Florida lär jag dra i en högre växel, bara tre veckor kvar och ska droppa 4 kg på den tiden. Inte helt optimalt men jag vet att jag kan. Kommer ihåg för ett par år sen när vikten riktigt hoppade upp o ner, gick upp 7 kg på tre veckor och sen ner 8 på två veckor, helt sjukt. Annars tror jag man säger att det inte är möjligt att förbränna mer än 1 kg fett i veckan. Fast samtidigt, det lär ju bero på hur stor man är. Har man en större volym med fler fettceller som kan bränna samtidigt måste man väl kunna gå ner fortare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0