Glad :)

Idag är jag faktiskt det, glad :)  Dels för att jag vägde mig i morse och vägde 73,8!!! Det är fortfarande typ 5-6 kg mer än förra våren men det går åtminstone nedåt :)  Har försökt banta hela våren och äta så rätt jag kan men det bara känns som att inget fungerar. Spelar ingen roll hur bra jag äter, hur mycket vatten jag dricker eller hur bra jag håller mattiderna, vikten har bara gått upp ändå och kropper har varit totalt ur balans. Har enstaka dagar lyckats komma under 75 men var upp på 79 som mest. Hua, det är nästan 80 kg. Inte för att det är så jäkla mycket egentligen, men jag vägde 67 förra våren och 12 kg på ett år är en jäkla ökning! Så 73,8 och jag är riktigt, riktigt nöjd :D

Men nu så, känns som att kroppen börjar komma i baland :)  OCH! Yoga är fan skitkul! Det passar mig, är liksom tillräckligt jobbigt för att kännas men ändå tillräckligt lätt för att jag ska vilja göra det igen :)

OCH, OCH, OCH, IKVÄLL KOMMER JOHAN HEM :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0