Första semesterdagen :)

Den har jag hittills firat med att göra av med pengar ;) 
 
Betalade precis en sadel jag beställt till Oliver, en bomlös som förhoppningsvis ska passa honom. Annars säljer jag den vidare bara så det löser sig, kostade bara 1.800:-.
 
Beställde också en prenumration på Allt i Hemmet och betalade in Premium-medlemskap på TV4 play. Ville verkligen se Du är vad du äter just nu så då fick det bli så :)
 
Och det är så jäkla skönt! Ska pallra mig iväg till stallet snart men just nu njuter jag bara av ensamhet och tystnad :)  Är lite sugen på att ta en promenad ikväll och förbränna lite kolhydrater men får se om jag orkar. Dessutom så hoppas jag på att vi kommer iväg på yogan i morgon och då borde jag nog inte gå ikväll. Får inte träna/motionera oftare än varannan dag men å andra sidan var det några dagar sen jag gjorde nåt sist också.
 
Men nu blir det lax, broccoli och quinoa! Vägde idag 72,8 :D  Det går defintivt inte så fort som det gjorde förut men det går neråt! Faktiskt är målet satt till 65 kg, under 70 måste jag men till 65 vill jag. Aldrig varit under 67 så det blir en utmaning. Fyller 30 om exakt tre månader, den 22 oktober. Skulle kännas jäkligt skönt om jag fixat till vikten till dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0