Duktig flicka!

Har lyckats dra igenom ett yogapass på 55 minuter så här på kvällen, grönt te och lite proteiner efter det. Blev en halv burk tonfisk blandat med kesella och till det en morot och ett kokt ägg. Känns bra i kroppen nu :)
 
Inte för att den där jäkla viktminskningen satt igång på nåt sätt, var ju under 74 för nån vecka sen men ligger nu benhårt på 74,5 kg. Vilket så klart är 5 jäklarns kilo för mycket. Ska fortsätta kämpa för under 70 ska jag och sen stanna där. Tänker äta så bra jag kan nu och under semestern, sen blir det nån typ av diet. Vill inte krångla till det inför semestern ifall humöret droppar men sen funderar jag på nån typ av kickstart med proteinshakes en vecka för att efter det lägga in mer och mer nyttig mat. Tänker att shake-veckan kickar igång viktminskningen och samtidigt bryter lite dåliga vanor. Äter för mycket snabba kolhydrater och dricker fortfarande för mycket kaffe (även om jag lyckats dra ner kaffedrickandet rejält!). Vecka 2 skulle sen innebära införande av proteiner och grönsaker. Vecka 3 införs fett och därefter borde man vara inne på en lchf-kost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0