Bra måndag

Har haft näringsbrist länge nu, typ en månad kanske. Har absolut haft hyfsade dagar men jag känner av tröttheten hela tiden, har inte energi till att göra saker jag egentligen tycker om. Blir jag stressad låser det sig helt, tänker jag på mer än en sak samtidigt funkar det inte. Räcker med att jag funderar på vilka kläder jag ska ha i stallet och sen börjar fundera på om jag borde ta med vattenflaska, får lite halvt panik och grym beslutsångest. Kommer det nånting mer då låser sig allt, kan räcka med att Johan frågar nåt eller bara pratar med mig så att jag måste koncentrera mig på honom. Utifrån så står jag ju upp på benen men mentalt är det som att jag går in i ett tomt, mörkt rum och bara sitter på golvet med händerna för öronen och vaggar fram och tillbaka. Inga tankar funkar.
 
Idag har det dock varit bra, inte känt panik eller rastlöshet. Kunnat slappna av och inte stressat över nånting. Har varit naturligt social när jag träffat folk, inte varit så där folkskygg och inte kunnat prata normalt som det varit ett tag. Skön dag! Tror dock inte att det vänt, var ändå tvungen att tvinga mig till stallet på förmiddagen. Men EN bra dag är iaf bättre än ingen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0