En lugn stund

Det här är precis vad jag behöver idag, bara ta det lugnt en liten stund. Stressar lite väl mycket nu för tiden :/ Börjar jobba kl 21 ikväll och ska väl ge mig iväg mot stallet om ett tag. Men det här är bara så skönt, te och en tidning att koppla av med :) Sen blir det promenad med Oliver i kylan, mysa lite med honom :) Har lågt blodvärde igen så hela jag går på halvfart, på sätt och vis är det lite skönt för jag har liksom inte ens ork till att stressa upp mig. Blir inte så mycket gjort heller iofs, men det känns lugnt ändå. Att Oliver har ont i ryggen passar liksom rätt bra just nu, då slipper jag känna press över att han måste ridas varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0