Yes I do ;)

Förtjänar min latte alltså ;)

Jobbade till 6:30 i morse och det känns som att jag körde ett hårt gympass igår, eller möjligtvis blev överkörd av en ångvält. Efter att ha jobbat 7-16 hela veckan så var ju kroppen och huvet inställt på att sova igår kväll, började 22 och hade egentligen kunnat gått och lagt mig och slocknat direkt då. Men nä, då var det bara att åka till jobbet och köra åtta timmar. Konstigt egentligen hur trötthet kan slita ut kroppen så mycket, känns verkligen som att alla muskler fått jobba rejält. O då har jag bara kört bil hela natten.

Nu sitter jag o Johan och bara tar det lugnt; äter frukost och kollar på Nyckeln till frihet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0