Vi har valt att gå vidare med andra sökande...

Fick ett sånt mail från Sandvik nyss. Kan det ha varit i juni jag sökte jobb hos dem senast :D Schysst handläggningstid där...

Hade tänkt ta en hård runda med Oliver idag och jobba honom ordentligt, men orkar nog inte själv ens... Får bli en lugn barbacka på långa tyglar och bara mysa istället. Kanske ta en galopp och låta honom dra på över ängen, får se om jag lyckas sitta kvar :) Körde ganska hårt med honom igår så han behöver nog en lugn idag ändå och då kan jag ta en jobbig i morrn när jag har mer tid istället. Börjar jobba kl 22 så tänkte sova ut och sen rida över till T-udden. Var längesen vi red dit men underlaget där borde vara bra nu :) Var faktiskt lerigt när vi var där senast, så längesen var det alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0