Skön stund i solen

Har varit ute och ridit, nu blir Oliver skodd och jag kan bara sitta i solen och ta det lugnt. Skönt. Behövde den här lugna stunden för sen är det 12 timmars jobb idag igen.

Är lite orolig för Oliver, han är verkligen inte sig själv :/ Får se på måndag vad sadelutprovaren säger, jag misstänker att det är ryggen som krånglar igen. Eller i värsta fall är det spatten, o det hoppas jag verkligen inte. Har ju redan bestämt mig för att inte behandla igen och då är det bara avlivning som gäller. Men jag kör på med att prova ut ny sadel och hela den biten, piggnar han inte på sig efter skoning och sadelbyte så blir det väl klinikbesök. Har höjt både protein och b-vitamin för att se om det hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0