Leva. NU.

NU.

Sitter i soffan och är småirriterad, borde sova men kan inte. The big bang theory är iaf roligt.

I morrn ska jag till stallet och bara mysa hela dagen, eller tills jag börjar jobba då åtminstone. Full galopp över ängen i skogen, jobba honom i form, trava i djup snö. Stackars ponny, han kommer vara helt slut. Behöver komma iväg och bara tänka på annat, bara fokusera på Oliver ett tag och sen kan jag ta tag i resten.

Sen blir det bara jag nån dag, somna och vakna själv. Välbehövligt just nu med ensamtid. Ska försöka fastna i nån bok och bara läsa mellan körningarna på jobbet, inte åka hem till Johan och inte sitta på station. Inte ens åka till Anna och tigga kaffe. Det här kommer bli svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0