Ingen stress idag :)

Bestämde mig tidigare i veckan för att ge Oliver en vilodag idag så jag hinner träffa Johan lite. Hade tänkt ta en sväng på stan och kika lite men nu är han sjuk. Vilket för min del känns rätt skönt! Jag behöver liksom inte stressa nånstans, ska bara hyra en film innan jag åker från jobbet och kanske handla lite käk, men sen är det bara att åka hem och ta det lugnt :)

En till sak som känns skönt är att det löst sig på medryttarfronten :) Johans syster och brorsans flickvän ska hjälpa mig lite. O så har jag ju Mathilda, hans ordinarie medryttare. Johan kom faktiskt med ett riktigt bra förslag för ett tag sen; att jag ska ordna så Oliver blir riden och skött av andra i en vecka så jag får lite semester och slipper stressa runt varje dag. Annars vill jag ju gärna vara i stallet och lejer helst inte bort honom mer än en dag i taget. Men det skulle nog vara skönt att koppla bort honom en liten stund, ska ju flytta snart och skulle behöva lägga energi på att packa kartonger och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0