Förresten sjuk :/

Har helt otrolig huvudvärk. Släpper korta stunder men sen drar den igång igen. Är slut och trött i kroppen men kan inte sova, är hemma hos Johan och har försökt lägga mig och vila några gånger. Han är i Falun men jag har tänkt hela dagen att jag ska jobba ändå så åkte hit så jag har nära till jobbet. Skulle börjat kl 17 och har liksom väntat på att jag ska må bättre. Iom magoperationen så är jag inte direkt på topp jämt men det brukar vara rätt övergående, nu är det nog bara att inse att jag är sjuk.
Var hemma för två veckor sen också och har inte riktigt piggnat till sen dess, tog lång rast i onsdags och bara sov och åkte sen hem från jobbet tidigare. Lyckades konstigt nog klara av att jobba ett 12-timmarspass i torsdags men så igår var jag hemma helt. Samma idag då, ska bara ringa chefen och säga att jag inte kommer ut alls så ska jag åka hem till mig istället.

Sitter faktiskt och tittar på Ponnyakuten efter ett tips från Johans syster. Bara hunnit med första avsnittet från den här säsongen men hinner nog med nåt till ikväll :)  I morrn tänkte jag rida ut till T-udden med Oliver, om jag orkar och vädret är bra. Hade ordnat med ridhjälp idag så har inte varit i stallet alls, rätt glad idag att jag hade tänkt ta en stallfri dag redan innan jag blev sjuk.

Satt och tittade i en hästblogg nyss, jag måste börja ta lite mer kort på Oliver! Eller Oliver och mig tillsammans kanske. Tänk den dag han inte finns längre eller då han säljs, vill verkligen ha foton på oss då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0