Viktnedgång :)

-3,5 kg på fem dagar, inte så illa pinkat. Börjar äntligen känna igen min kropp igen, så här snabbt kickade den igång tills för ett år sen ungefär. Ska bli intressant att se framöver hur det går. Mätte mig igår också, borde gjort det från början egentligen men bättre sent än aldrig. 82 cm i midjan och 105 över höfterna, där jag är som bredast/tjockast liksom. Mina mål är satta också, vet inte om jag skrivit om de innan. Under 70 ska jag till min 30-årsdag som är om ca två månader. Under 65 till julafton. Så till jul ska jag köra hårt. Har i mitt vuxna liv aldrig varit under 67 så vi får väl se hur det går. Siktar mot stjärnorna och når molnen kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0