Svårmotiverad just nu...

Idag är jag trött och seg. Kom hem tidigt från jobbet och har ändå inte lyckats ta mig till stallet än. Men trots det, så är jag piggare i huvet. Slut och ingen ork men har ändå ringt några jobbiga samtal idag som jag skjutit fram, har plockat undan disk och diskat matlådor. Jag mår bättre av min diet med motion jag kör nu. Sitter och har lite ångest över att gå till stallet bara. Har tänkt flera ggr att jag ska ta bilen, bara idag. Men jag har redan fuskat idag genom att ha druckit en cola light så det får definitivt inte bli nåt bilåkande också. Inte för att jag måste förbränna colan med promenad, snarare för att jag inte får balla ur för mycket. Då blir jag bara slappare och slappare i slutänden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0