Shoppingstopp. Eller... ?

Jag hade ju satt totalt shopping- och köpstopp på mig själv efter resan till Ullared. Sen hittade jag en sadel jag letat efter för bra pris så där rök 2500:- till. Plus att mobilen ju lagt av, lagningen där går på 1500:-. Japp, men efter det var det totalstopp. Tills idag ;)  Var förbi Team Sportia som hade halva reapriset och hittade lite småsaker. Har tittat efter löpartights eftersom det ser så jäkla bekvämt ut att gå i. Har ändå inget annat att använda och går i obekväma mjukisbyxor som hasar ner nu. Men samtidigt har jag tyckt att 5-600:- inte riktigt varit värt det. Samma gäller skor, såå mycket går jag inte för att det ska vara värt över en tusenlapp att köpa ett par. Men så idag på rean hittade jag ett par 3/4 tights som satt urbra! Så himla sköna, hade gärna hittat ett par i fullängd eftersom det börjar bli kallt ute men jag kunde inte låta bli att köpa dem. Får bli yogabyxor under vintern. Sen hittade jag ett set med tights + T-shirt i fukntionsmaterial. Och så hittade jag ett par skor, garanterat inte de bästa men duger åt mig. Allt det för strax över 900:-, jag är skitnöjd :D  Det enda jag lär prova lite mer är setet där byxorna var i tightaste laget, men det var antingen de i strl M eller i XXL. Vikten ska ju neråt så de bör väl passa senare åtminstone ;)
 
Sitter och taggar nu för att ta mig till stallet, antingen till fots eller på cykel. Vill helst promenera och prova nya skor och byxor men då lär jag bära med mig ridskor- och byxor. Så det lutar åt cykeln. Så länge jag inte tar bilen är det lugnt iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0