Nya tag, snart ;)

Åhh, idag är jag så less... En vecka kvar av semestern och det känns inte som jag hunnit slappna av alls, skulle behöva en vecka till med absolut inga planer alls! Bara slappa och ta det lugnt, åka ut till stugan och inte göra nåt... I morgon åker jag och Johan på kryssning, sista dagarna på semestern sen ska jag bara vara. Inte hänga med på nåt alls som andra hittar på. Planen sen är ändå att lära mig slappna av när jag börjar jobba. Max 5 dagar i veckan ska jag jobba, även när det bara är kortpass. Kan inte köra på i det tempo jag gjort ett tag, det funkar inte. Fortsätta med motion 3 dagar i veckan, promenad/yoga/pilates. Plus ridningen typ 7 dagar i veckan då, är ändå inget tempo där än. Däremot om jag tömkör så blir det ca 3-4 km i rätt högt tempo eftersom ponnyn tycker det är skitkul, det räknar jag som en av mina träningsdagar.
 
Så två dagar ledigt varje vecka och tre dagars träning. Och så naturligtvis dra ner på kaffet nu efter semestern, har slappat till mig på den biten... Fortsätta med bra mat och få till schyssta mellanmål på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0