Jobbpepp

Vill verkligen inte jobba, verkligen inte. Har det så mysigt skönt här uta i stugan :) Fick till en bra frukost med en fetaost som bas, fick också rejäl dumping så lunchen blev endast smultron, hallon och physalis. Tog en powerwalk på 40 minuter åtminstone. Skulle varit kul att veta hur långt jag gick men iPhonen är ju ivägskickad igen :/ Den utbytestelefon jag fick fungerade klockrent förutom när det gällde GPS-en kopplad till Endomondo, appen jag använder mest. Vill ju veta hur långt jag rider och går, kolla snitthastighet, kolla Olivers hastighet i trav och galopp. Bara att hoppas att det verkligen var telefonen så det inte är SIM-kortet. Killen på Telia beställde iaf en ny telefon direkt till mig så den kommer färhoppningsvis redan på måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0