Jobb

Just ja, min plan med jobb funkar. Bestämde att jag efter semestern skulle jobba mindre, var sjuk så himla mycket under våren/sommaren som jag tror berodde på näringsbrist och stress. Så även om det kändes som att jag jobbade konstant så hade jag massa karensdagar varje månad. Mådde dåligt och hade dåligt samvete av att ringa och sjukanmäla mig vilket inte gjorde saken bättre. Så planen var att efter semestern ta ledigt mer, får ju ändå ingen lön på karensdagarna så kan lika gärna planera in ledighet då jag kan slappna av isttället. Hittills har jag iaf jobbat två veckor utan att vara sjuk, till och med varit i hyfsad tid till jobbet på mornarna.

Det känns bra :) På tisdag har jag läkartid, tog prover tidigare i veckan så får väl se om det är nåt fel på värdena. Är väldigt nyffiken på järnvärdet. Legat strax över 100 förut, som tjej ska man helst ligga över 120. Men sist hjag tog provet, för typ ett år sen hade jag helt plötsligt hoppat upp till 134 vilket kändes jättekonstigt. Så, vi får väl se vad han säger på tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0