Avslappnad

Det äär så himla skönt här ute :) Skulle varit iväg till Falun och kollat på Johans kompis som spelar innebandy, men jag var för trött. Helt slut efter att ha jobbat helg, som vanligt. Jobbade över i natt också.

Så nu njuter jag av sista timmarna i lugn och tystnad istället. Väldigt välbehövligt! Funderar på om jag ska göra samma sak nästa helg också. Om Olivers medryttare kan rida honom på lördag kan jag lika gärna sova här som att åka hem till Gävle.

Har filurat ut en del hur jag ska klara det ekonomiskt när jag pluggar också. Har en plan för hur jag ska lyckas betala av bilen före det, ca 30 000:- kvar där och betalar jag av den slipper jag en räkning på 1200 i månaden, ganska mycket när man pluggar det. Sen är det ju Oliver kvar som kommer kosta, får försöka hitta nån som vill vara halvfodervärd. Kanske låta den stå för stallhyran och jag resten. Det är mycket att lösa men jag tycker ändå att jag börjar få det under kontroll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0