Paradiset

Det är verkligen här på Treasure Island, Florida. Vi bor i ett hus på stranden, kan ta en promenad längs havet när som helst. För en vecka sen hade jag och Johan delfiner bredvid oss när vi gick. Helt otroligt! Annars om dagarna slappar vi mest, så härligt att ta med sig kaffet och lägga sig i solen på morgonen. Och sen bara ta ett dopp i havet när man vill. Shoppingen är ju inte direkt fel heller ;)

Men. Nu längtar jag hem :) Har fått lite distans till allt hemma och nu vill jag tillbaka och ta tag i saker!

Kommer hem på lördag nån gång och söndagen kommer spenderas till stor del i stallet. Tror jag har kvällsfodring där dessutom. Ska även ta tag i allt som ska ut på Blocket; sadlar, sängen, spindeln + alla Olivers saker som jag inte ska ha kvar. Rensa igenom och fota det som ska säljas, slänga det som ska bort. I nästa lägenhet kommer vi bo på fjärde våningen och ha förrådet på femte, orkar verkligen inte bära med mig en massa onödigt när det finns en soptunna utanför dörren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0