Dags att sova

Just nu längtar jag bara hem till lugnet. Eller ja, mitt liv består ju iofs av konstant stress, men att få komma hem och göra precis som jag vill. Få vara ensam och i fred i en tyst lägenhet.

Det är verkligen helt underbart här och alla är jättetrevliga, men har lite dåliga värden till och från vilket gör att humöret och orken inte är på topp. Idag har jag varit yr i huvet mest hela dagen och legat och sovit en hel del. Bråkat på Johan också. Inte alltid så lätt att bara vara när det är så här. Är också därför det skulle vara skönt att få komma hem och ta tag i saker och börja må bra igen.

Oliver, saknar min häst så otroligt mycket nu! En sån här dag hade jag bara åkt till stallet, dragit på honom tränset och hoppat upp barbacka, bara mysridit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0