Sköna fredag

Mm, det har faktiskt varit en bra dag idag =)  Pojkvänsmys på morgonen, ponnymys efter det och nu ensammys med en kopp kaffe. Håller iofs på o tvättar samtidigt och måste städa ur bilen sen så alla fynd från Ullared får plats, men just precis nu så känner jag bara avslappning i kroppen =) 

Totalt byte av samtalsämne, reklam från Jula på TV nu, är kanske dit man borde åka o köpa stallkläder? Vinterjacka för 169:- tror jag det stod. Hmm... Förmodligen skitful med noll passform :D

Tillbaka till det jag nästan skrev om nyss. På söndag pajar jag min ekonomi totalt och åker till Ullared med Johan. Har en alldeles för lång inköpslista, allt till Oliver eller till mig som jag ska ha när jag rider Oliver ;)  Ska gå igenom den där listan några ggr så det inte står en massa onödigt och sen får jag fasiken inte impulsshoppa nåt. Shoppade ju lös för ca 5000:- förra hösten när jag var där och faktiskt så tror jag att jag använt det mesta. Är nog bara vinterkängorna som satt skumt när jag red som inte blivit så mycket använda. Regntäcket med halvhals som Oliver fick har varit helt kanon! Han hade det på sig idag för första gången sen i våras, drog på det igår vid 20 och tog av det idag vid 15 ungefär, fortfarande helt torr under trots regnet =)  Har för mig att det kostade 349:- bara, hållit ihop bra har det gjort också. Så har dom de täckena kvar blir det ett till sånt. O så hoppas jag på att de fått in lite tunnare vintertäcken =)

Johan. Mmm =)  Bara ler när jag tänker på honom =)  Han är bra, jäkligt bra för mig. Tror det var ca två månader sen vår första dejt, två månader av mer eller mindre näringsbrist för min del så han har tyvärr fått se mina sämsta sidor redan. O samtidigt har han ju verkligen bevisat vilken gullig kille han är, o hur mycket tålamod han har med mig när jag mår dåligt. Är väl kanske inte världens sötaste o snällaste när jag har näringsbrist direkt ;) 

Jo just ja, jag kom faktiskt in på en av kurserna jag sökte i höst. Socialpsykologi =)  Kom inte in på rättspsykologin som jag sökte först så då sökte jag några till kurser men låg på reservplats på allihopa. Men så hoppade tydligen tillräckligt många av den där. Men jag lär skriva högskoleprovet i höst, förut har jag kommit in på nästan allt jag sökt när jag provat. På rättspsykologin hade jag reservplats 131 eller nå sånt, såå dåliga betyg har jag att söka på. Högskoleprovet hade jag 1,4 på så där hade jag lite bättre chans än med 11,79 i betyg ;)  Inte för att jag tror att jag ska lyckas med 1,4 igen, men över 1,0 borde jag väl få iaf...

Appropå förra inlägget, kan inte släppa det riktigt. Blev glad över den kommentaren. Mått dåligt över det där länge och det skulle vara skönt att kunna lösa det och gå vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0