Feeling good :)

O så skrev jag ett inlägg som inte kom fram, aja... Sammanfattning av det inlägget är iaf att jag mår bra =)  Har haft en massa tankar kring Oliver i huvet ett tag men nu är det löst, fortfarande problem men jag har en plan för hur jag ska lösa allt och då kan jag släppa det =)  Har hittat skydd som sitter över såren och som hittills verkar sitta bra, ingen skav och inga nya tramp. Kommer förmodligen sko av honom i bak för att han inte ska kliva på sig själv med brodd i vinter. Fast där lär jag nog fundera lite mer och höra vad andra tycker... Jag tror inte att det kommer fungera att ha skydd i hagen konstant och nu efter två trampskador på kort tid är jag verkligen nojjig. Lägg till två tåbrodd på ett sånt tramp och hela baksidan av hoven skulle nog vara uppsliten =/  Men som sagt, jag börjar inse hur jag vill ha det och då kan jag släppa det lite.

O så Johan, haha :D  Det kan fasiken inte bli mer rätt än så. Han e så jäkla go :)  Det roligaste han sagt hittills var nog när vi pratade om att jag vill ha hus med stall så jag kan ha hästen hemma. "Men jag tänker fan inte mocka o sånt, inte varje dag iaf!" Men alltså varannan kanske ;D

Nä, kär är jag. Så sjukt jäkla tokkär! Helt underbart att bara längta efter att få vara nära honom. Han är en så otroligt bra människa och jag tycker bara mer och mer om honom ju mer jag lär känna honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0