Den senaste veckan har varit riktigt jobbi...

Den senaste veckan har varit riktigt jobbig, känner verkligen att autopiloten är påkopplad nu. Bara gör saker utan att reagera så mycket. Typ "Jahapp, nu gick det här också åt helvete då gör jag så här". Oliver är skadad för andra gången på två veckor nu, det är det som tar upp mest tid och energi i mitt huvud. Dessutom drog hovslagaren igår innan han ens skott klart honom , så fick åka in till travet idag och fixa de två skolösa hovarna. Ligger på kvällarna o grubblar på hur jag ska göra med hästen så jag har svårt att somna och när jag väl gör det sover jag oroligt. Vill ha en paus i livet, sån där när allt runtomkring står helt still och jag själv kan sluta oroa mig för en stund. Som om det skulle hända :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0