Okej, bra dag igen :D Hittills åtminstone...

Okej, bra dag igen :D Hittills åtminstone. Hade en jättemysig kväll igår efter jobbet, först tantmys (kaffe och småkakor) med Anna sen Jackass 3. Sovit alldeles för lite i natt som vanligt eftersom jag hade klipptid idag. O de hade jag ju verkligen inte råd med, men håret har sett alldeles för risigt ut alldeles för länge nu. Blev skitnöjd iaf :D Vilket jag aldrig blir när jag klipper mig, men den här tjejer var verkligen asbra! Duktig på att klippa och hon lyssnade på hur jag ville ha det. Cityfrisörerna i Valbo, det är dit man ska gå ;) Synd att jag inte kommer ihåg vad hon hette bara. Nu ska jag gå klart promenaden med Nicco sen blir det en sväng med Oliver. O sen sova :D Klarar nog inte jobbet ikväll annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0