Jag satt faktiskt upp och red på Oliver ig...

Jag satt faktiskt upp och red på Oliver igår, en sträcka på max 150 meter, men ändå :) Den lilla sträckan kändes han iaf ren i gången men jag vet ju hiur han går och slänger med huvet och skrapar i med hovarna annars. Han är ju inte bra men jag funderar på hur illa det är nu. Känns rätt bra ändå att det är så pass långt kvar till veterinärtiden, då hinner jag bli helt säker på att han är halt. För går han fortfarande illa då så åker jag men har det börjat räta ut sig och han går bättre så hoppar jag över. Men får verkligen inte låta honom stå nåt tills dess, promenad och förhoppningsvis ridning varje dag. Tror att han stelnar till när han står. Sen har jag beslutsångest när det gäller stallplats. Vill ha in honom i en lösdrift till i höst, har redan sagt upp den stallplats jag har så 1 maj lär jag ha hittat nytt. Vill gärna ha honom i Hille över sommaren eftersom jag har så många ridvägar här, så ska jag flytta honom nu och igen sen i höst. Eller flytta direkt till lösdrift i vår. Har en annan stallplats i Hille på gång, ska bara bestämma mig nui.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0