Hästskor på tork :) Det var verkligen dag...

mms_img41838 (MMS)

Hästskor på tork :) Det var verkligen dags att göra ren dem! Oliver går bättre och bättre nu iaf :) Nu är han som han va förr, stel i början och rätar ut sig och blir avslappnad och ren i gången efter en liten stund :) Nu är det bara att hålla tummarna att det fortsätter. Har ju tid på klinik om 2 veckor, så den här veckan fortsätter jag med promenader varje dag och eventuellt sitter upp och rider barbacka några meter. Näste vecka blir det mer ridning, blir han inte värre av det så avbokar jag tiden. Idag är faktiskt en bra dag :) Solen är framme, Oliver är ohalt och Nicco har nog slutat klia sig :) Eftersom det vänder så himla fort med mina djur så vet jag ju inte hur det ser ut i morgon eller dan efter det, men just idag tänker jag passa på att må bra och leva på hoppet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0