Jag som trodde jag bara hade träningsvärk ...

Jag som trodde jag bara hade träningsvärk igår, tydligen var det feber. Vet inte om det är magsjuka eller matförgiftning men mår fortfarande dåligt. Gick hem från jobbet ca halv elva igår, då gick det helt enkelt inte. Åkte och bytte bil med chefen eftersom jag hade fått en storbilskörning och sen blev det ilfart till station. Spydde och åkte hem, har sen spytt med jämna mellanrum. Trodde det var okej idag på dan, åkte hem till mamma o pappa o åt och det kändes faktiskt okej. Men började må illa igen när jag kom hem och sen dess har det blivit ett par ggr till. Usch, är helt däckad i kroppen. Men nu är jag på väg till stallet o ska smörja in Olivers bromsbett bara, blev en vilodag för honom :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0