Den här ängen galopperade jag o Oliver öve...

mms_img37954 (MMS)

Den här ängen galopperade jag o Oliver över i full fart tidigare idag. Shit vad det sög till i magen :D Han vill så gärna springa på när vi är ute så jag har tänkt att jag ska börja låta honom göra det ibland, få ta ut stegen ordentligt och kanske samtidigt bränna lite fett. Vi har ju sen två veckor tillbaka börjat med trav o galopp och i princip varje gång sitter jag och stoppar och han är irriterad och vill framåt, så nu får han springa på nån gång ibland också. Men det är nojjigt att släppa tyglarna och låta honom dra på, så säker är jag inte i sadeln att jag klarar om han flyger i luften eller åt sidan i den farten. Men det var verkligen svinroligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0