Nu regnar det igen...

Nyss vaknat och sitter som vanligt med mitt gröna te och en tallrik gröt. Idag är det städning som gäller, lägenheten ser förjävlig ut och ikväll kommer det lite trevligt folk hit och firar att jag äntligen har semester. Meningen var ju att jag också skulle ha hunnit klart med hela lägenheten till idag, dvs. satt upp gardiner, hyllor, tavlor m.m. Så blev det inte riktigt ;)  Det enda som hänt är att det kommit upp en taklampa i vardagsrummet men man får väl vara nöjd att det är nån skillnad åtminstone ;)  Vet inte riktigt hur jag ska hinna allt bara, åka o handla lär jag göra, Oliver skulle behöva ridas eftersom han bara ska stå i hagen nästa vecka, o så ska ena lillebrorsan fira sin födelsedag idag också. Puh... Får inte glömma hämta ett par skor jag lämnat in till skomakaren heller, annars blir det 13 cm klackarna idag och då ligger jag nog på sjukhus med brutna fötter sen.

Nu pladdrar jag bara på o tänker högt, egentligen har jag så himla mycket annat jag skulle vilja skriva om. Behöver lufta ur huvet om några saker men vill att de ska förbli hemliga ett tag till.

Med tanke på det otroligt dåliga vädret blir det nog inge utesittande ikväll som jag hade hoppats på. Får trängas ihop i sängen o soffan istället, trångt som fan. Men mysigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0