Tylösand i morrn :D

O jag e förkyld =(  Började som halsont igår och har bara fortsatt idag med mer halsont plus rinnande näsa och tjock i huvet. Suck. När jag för en gångs skull ska hitta på nåt. Men, skit samma! I morrn kör vi :D  Ca 70 mil enkel resa, helt sjukt långt. Dock så får jag sällskap, Erics kompis Erik som också ska bo där nere med oss o han har dessutom körkort så jag slipper köra hela sträckan själv =)  O så har jag nån att prata med, shit va less stackarn kommer va när vi är framme ;) 

Så Tylösand i några dagar, jag tillsammans med tre killar i en stuga. Kan det bli bättre ;)  (O nu försökte jag va lite kaxig, egentligen skulle det ha varit så jäkla mycket bättre om jag haft "Nicklas" där också. Kommer sakna honom alldeles för mycket <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0