Två timmar har gått o jag har haft en körn...

Två timmar har gått o jag har haft en körning. Riktigt segt idag... O lattesugen är jag, vill ha en från Wayne's men de har ju stängt nu. Hade jag inte varit så jäklarns sen hade jag åkt förbi innan jag började. Fattar inte hur jag kunde bli sen idag, började göra mig iordning en timme innan jag skulle åka hemifrån. När man vet att man har mycket tid på sig är man så jäkla puckad så då tar man det lugnt, när man istället skulle kunna hålla samma fart som vanligt o kanske komma i tid till jobbet för en gångs skull... Känns som att en kvart för sent börjar bli standard nu. Fast det är ju å andra sidan inga körningar direkt heller, o jag vet ju att jag är i tid när jag måste.


Kommentarer
Postat av: Smilla

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 11:52:48
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0