Me, myself and I

Beslut: Lägga upp en plan för hösten. Inte bara låta allt lunka på och bli frustrerad, nu ska det fan hända saker.

Åtgärd: Skriva högskoleprovet. Kolla distanskurser med platser kvar i höst. Söka nya jobb!

Slutdiskussion: Det är nu det är dags, varje gång jag funderat på plugg eller nytt jobb har jag känt att jag inte haft energin att göra nåt åt det. Den har jag nu. Och jag vet precis vilka saker i mitt liv som tar energi och vilka som stärker mig. Skrev nåt halvdeppigt inlägg för ett tag sen, är exakt det jag menar. Jag VET egentligen vad som får mig att må bra och vad som sänker mig, så jag ska sluta vara så jäkla puckad. Sluta sträva efter kortsiktiga kickar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0