Ibland tycker man att det absolut inte hän...

Ibland tycker man att det absolut inte händer nåt alls, livet lunkar bara på utan nån som helst förändring. Men plötsligt säger det bara poff, poff, poff och så har hela ens livssituation förändrats. Just nu säger jag hej då till en del gammalt och det verkar som att det kommer hända rätt mycket spännande framöver. Inte för att det är helt lätt att gå vidare, kommer sakna de delarna av mitt liv så otroligt mycket. O jag vet faktiskt inte hur jag ska klara att leva utan dem, men samtidigt är det nog ett måste att ta ett steg framåt och inte bara backa hela tiden. Kryptisk? Jepp ;) Är inte helt redo att skriva det rakt ut men senaste två dygnen har jag kommit till en massa insikter, det är liksom helt enkelt dags nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0